INFORMÁCIE O TECHNICKÝCH A
ZVOLÁVACÍCH AKCIÁCH.

Vylepšenia sériového stavu tzv. technické akcie alebo zvolávacie akcie sú opatrenia založené na konštrukčných alebo výrobných toleranciách, ktoré môžu mať vplyv na bezpečnú prevádzku alebo kvalitu vozidla. Samozrejme, cítime zodpovednosť za kvalitu a bezpečnosť našich výrobkov. Z tohto dôvodu sme nastavili funkciu vyhľadávania. To môžete použiť na kontrolu, či sa takéto opatrenia aktuálne vzťahujú aj na Vaše vozidlo. Ak áno, Váš BMW partner vám kedykoľvek rád pomôže; vám nevznikajú žiadne náklady.


ODPOVEĎ NA PÁR OTÁZOK.

Čo je VIN?
Každé vozidlo má jedinečné identifikačné číslo vozidla (VIN), ktoré sa vždy skladá zo 17 alfanumerických znakov.

Kde nájdem svoje 17-miestne číslo VIN?
1. Vo vozidle:

  • Palubná doska
  • Rám dverí
  • Motorový priestor
  • S rezervným kolesom (ak je k dispozícii)

2. Typové osvedčenie
3. Osvedčenie o registrácii, časť 1
4. Osvedčenie o registrácii, časť 2
5. Poistné záznamy
6. Servisné dokumenty (napr.: § 57a štítok)

Kto platí náklady na servis/opravu?

BMW znáša všetky náklady na vykonanie technickej alebo zvolávacej akcie z dôvodu zaistenia bezpečnosti.

Ak sa na vaše vozidlo vzťahuje technická alebo zvolávacia akcia, môžete urobiť online servisný termín alebo vyhľadať BMW servisného partnera vo vašom okolí.

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte naše servisné oddelenie:

Tel.: +421 32 649 69 33

E-mail: servis@tob-bmw.sk


alebo BMW zákaznícky servis:

Tel..: +421 (2) 60 20 20 80

E-mail: zakaznicky.servis.sk@bmw.com

Súbory cookie na doméne tob-mg.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie.